Thursday 26 October 2017

Tennis Handelsstrategier Betfair


Skärmdump från Geek s Toy trading software. Betfair liknar en bookmaker förutom att såväl som att stödja en spelare för att vinna du kan också lägga dem att förlora Denna funktion gör det möjligt för oss att ha en vinst på båda spelarna före matchens slut och vi oroa dig inte vem som vinner. MER HANDELSGUIDE VIL DU VISA HÄR. Nya köpare får 5 dagar i mitt Daily Trading Advice-mail GRATIS. förutsägelser, förhandsvisningar och handelsrådgivning för alla dagens matcher. Tack för att du sätter ihop en sådan fantastisk produkt. Jag hade ingen handelserfarenhet innan du köpte kursen och nu gör jag ett genomsnitt på 500 per månad och älskar det. Jag rekommenderar starkt detta kurs - Luke Paull. ONE Betalning - INGEN MÅNADSBESKRIVNING. Jag jobbar med dig från dag 1 för att påskynda ditt lärande och jag garanterar att du inte hittar bättre kundservice antingen online eller offline. Min bakgrund innan jag kom till handel var mycket fokuserad på träningscoaching så jag kan bättre förbättra din förståelse än de flesta . Varför är guiden så billig. En gemensam fråga Guiden riktar sig till nya handlare eller befintliga handlare som är nya för handel med tennis. Nya handlare behöver sina pengar till en handelsbank så jag håller medlemspriset lågt. Jag lovade också 2010 att jag inte skulle öka priset jag kommer att vara ärlig jag önskar ibland att jag inte hade gjort det löftet men jag gick inte tillbaka på mitt ord. Innehållet i guiden har ökat mycket sedan de tidiga dagarna och kommer att fortsätta att växa Du får uppdateringarna som de läggs till. Notera att med livstidsstöd har jag mentorerat folk från nybörjare till heltidshandlare. Du har en av de bästa handelsprodukterna på marknaden och du prissätter det alltför billigt för det - Graham Laurie från Cashmaster-bloggen. Paul vet verkligen hans grejer - det finns ingen våffel eller tomma löften, bara bra direkt handelsrådgivning, vad förväntar du dig av en Yorkshireman som du vet kommer från en expert, men det är lätt att följa - Dylan Younger. Om du letar efter en produkt tjänst som tar dina pengar och lämnar dig att fortsätta med att lära sig själv då du har kommit till fel ställe. Om du vill ha en tjänst som tar dig igenom de tuffa lärandemånaderna och tror inte att någon av dina frågor är dumma de då är det här du behöver vara. Jag säljer inte bara en guide och jag vann inte försök att förblinda dig med vetenskap. Andra tjänster kommer att försöka lura dig med fina ord och magisk statistik. Attraktivt tennis handlar om sunt förnuft och hårt jobb Jag jobbar med dig så länge du behöver utveckla din handel Det finns också ett Skype-chattrum som många tycker är användbara eftersom vi har en bra blandning av nya killar och några nya gals och erfarna handlare Det är en mycket vänlig grupp som alla försöker hjälpa varandra med tips och idéer. Om du har några frågor vänligen maila mig på. Webbplatsen har massor av strategier och videor En bra introduktion till tennishandel Paul är alltid redo att svara på frågor eller frågor och ge råd Kundservice utmärkt - Clive Holland. Site ständigt uppdaterad . De 3 bästa Tennis Trading strategierna att använda denna Grand Slam. Är du ny här Se till att du prenumererar på Sports Trading Life för mer GRATIS Betfairs tips, system och strategi råd när det kommer. En grand slam turnering som Wimbledon eller US Open är vanligtvis den främsta tiden då många kommer att ge tennishandel ett slag efter att ha hört så bra saker om det. Det kan dock vara ganska överväldigande och ett fall av var börjar jag när det gäller tennishandel. Med så många olika strategier som finns tillgängliga på marknaden för nybörjare att lära av, får jag ofta e-post från människor som frågar om det bara finns en strategi att fokusera på för det första innan de går vidare till de andra. Det är inte så enkelt att hitta bara en strategi för att w ork med men jag har listat tre av de bästa tennis trading strategierna att fokusera på att använda för denna grand slam. The främsta anledningen till att plocka dessa 3 är att de borde ge dig chansen att delta i de flesta viktiga ögonblicken i en tennisspel snarare än då bara ha en strategi som du kanske bara använder en enda uppsättning.1 Breaking Back Method. As långt som första uppsatta strategier går det här är en varje tennisförare behöver Denna strategi introducerades först i paketet Dynamic Tennis Trading av Peter Scott och är en absolut bröd och smör metod Som i det här är en strategi som du kommer att hitta dig att använda dig gång på gång när du handlar tennis Strategiens namn ger bort vad strategin innebär men utförandet som Peter beskriver i sin handbok är oöverträffad. Detta kan vara en strategi som används mest i den första uppsättningen men jag tycker att du kan använda den under varje uppsättning behöver du bara justera dina insatser till volatiliteten.2 - The Yo Yo Method. En av de äldsta metoderna inom Tennis Trading b Ut fortfarande en som fungerar väldigt bra beroende på hur du handlar Det här är en andra uppsättning strategi som introducerades inom Total Tennis Trading Nyckeln till att lyckas med denna metod är inte att vara girig och inte vara robotisk med din handel Ibland stor sving kan hända även utan att de nödvändiga poängen görs och du kan tjäna något sätt Som med allt du måste vara selektiv och jag skulle bara använda det här på en match kan jag se live Jag tror att många går fel med den här metoden genom att tro att de kan använda det i varje match där scenariot växer upp.3- Turnaround Trade. This är en slutgiltig strategi som kommer att ge massor av möjligheter dagligen under en upptagen turnering Om du letar efter en strategi som kan producera stora vinster från små insatser då är det här Var varnad att din strejkhastighet inte kommer att vara hög men du behöver inte en hög strejkfaktor för att lönsam långsiktigt med denna typ av metod Små insatser kan producera stora vinster men det kräver tålamod så jag ght inte vara för alla Den här var också med i Dynamic Tennis Trading-paketet. Du bör också läsa detta. Hur får du mest ut av vilket Betfair-handelssystem som helst. Bettfair Tennis Trading Strategies Ge mig en paus. Var hittar vi sannolikt en tjänstgöring i en tennisspel Det första som är uppenbart är att den relativa skillnadsskillnaden mellan spelare är en nyckelfaktor för huruvida en tjänstgöring uppstår eller inte. Om båda spelarna är lika matchade är det sannolikt att en paus är sannolikt på båda och säkrare Nyckeln här är hur ofta någon vinner en poäng när de tjänar. Med en 80 chans att vinna vinnande poäng, är chansen att det är en tjänstgöring bara en liten 2 2 Detta ökar till 9 9 när chansen att att vinna en servicepunkt sjunker till 70 Det rör sig upp till 17 vid 65 och 26 4 vid 60 Du kan se att varje procentuell ökning av skickligheten på din tjänst minskar dramatiskt chansen att din motståndare bryter. En spelare som Ivo Karlovic har en mycket stark tjäna och detta blir en domina nt-faktor på gräs Det är väldigt svårt att bryta Karlovic s-tjänsten Om du vill göra lite forskning, har procentandelarna för service-spelen vunnit och 1: a och 2: a tjänstepoängen vunnet fritt tillgängliga från de viktigaste tennisföreningens webbplatser. Anledningen till en förlust av ett tjänstespel tenderar att hamna i två nyckelkomponenter Om en spelare gör ett antal oförsvarliga fel så delar de effektivt poäng till en motståndare Om de, när de tittar på lika kompetensnivåer, ger två poäng till sin motståndare chansen av en paus kommer då att överstiga 50 eller en i två matcher. Oförenade fel kan vara mycket dyrt. Se en match för att se om oförutsedda fel är en vanlig förekomst kan ange när en paus är mer sannolikt. Om mottagaren spelar bra så gör den känner att de kommer att sätta servern under press Men det är viktigt att notera att det finns tider under matchen när det här kan vara mer värdefullt När matchen fortskrider kan spelaren leta efter ett tillfälle att bryta motståndaren Om y ou tjänade först för uppsättningen, så länge du vinner ditt service spel får du chansen att lägga på press mot din motståndare. Men knäckpunkten tenderar att komma till slutet av uppsättningen Om du bara serverat 4-4 för att gå 5-4 framåt har du nu chansen att ta en paus och vinna setet Så sätta in några spekulativa skott på den här tiden eftersom mottagande spelare skulle vara en bra idé Det är vid denna tidpunkt spelare som är mycket mer benägna att trycka för en paus genom att få en spekulativ vinnare. Den uppsättning du är i kommer också att göra skillnad Vi tog Tennis Trader och tittade på vinsten vi kunde göra med en paus i en jämnt balanserad match I den första uppsättningen, från en jämn poäng, en paus skulle ge ett utbetalningsvärde på 2 55 men i den femte uppsättningen 6 80 Det är bara en reflektion om vikten av en paus Om pausen uppträder tidigt i matchen kan den vinna tillbaka, senare i matchen och att s mindre sannolikt. Så nästa gång du tittar på en match, varför se inte att ta en paus och dra nytta av det.

No comments:

Post a Comment